dokument PITRozliczenia podatkowe

Rozliczenia podatkowe to obowiązek, który musi spełnić nie tylko każdy przedsiębiorca, ale również osoba fizyczna, która w ciągu roku podatkowego uzyskała przychód. Forma opodatkowania i zakres czynności potrzebnych do sporządzenia rozliczenia uzależniony jest od rozmiarów prowadzonej działalności. W zakresie usług naszej firmy znajduje się pełna obsługa rozliczeń podatkowych firm, do których zaliczają się:

rzetelne przedstawienie wszelkich obowiązków podatkowych oraz określenie zakresu czynności, których się podejmujemy;
wykonanie wszelkich rozliczeń podatkowych firmy, różniących się w zależności od formy opodatkowania, przeprowadzonych transakcji gospodarczych i struktury wewnętrznej przedsiębiorstwa;
terminowe sporządzanie pełnej dokumentacji podatkowej firmy.

Rozliczenia podatkowe z profesjonalnym biurem rachunkowym

Zgodnie z przepisami prawa odpowiedzialność za prawidłowe i rzetelne rozliczenia podatkowe może ponosić zarówno sam przedsiębiorca, jak i biuro rachunkowe. Bona Fisco, jako wyspecjalizowane biuro rachunkowe w Krośnie służy pomocą we wszelkiego rodzaju rozliczeniach podatkowych – zarówno PIT, jak i VAT.

Decydując się na outsourcingowe rozliczenia podatkowe, zyskujesz wiele korzyści, wśród których najważniejsze są:

• Oszczędność czasu – nie musisz samodzielnie prowadzić zawiłych rejestrów, pilnować terminowej rejestracji wszelkich kosztów i przychodów oraz przede wszystkim śledzić nieustannie zmieniających się przepisów Ustawy o Rachunkowości.
  • Brak odpowiedzialności za ewentualne błędy – biura rachunkowe posiadają niezbędne ubezpieczenie OC, dzięki czemu przedsiębiorca, ani sam księgowi nie poniosą odpowiedzialności w przypadku wykrycia nieprawidłowości.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą pełną ofertą usług.